Alumnes de l’Escola Municipal d’Art Gaspar Camps participaran al FineArt

Mariona-Pujol-Color

L’Escola Municipal d’Art Gaspar Camps serà present a partir del proper dia 28 de febrer, i fins al 16 de març, a la segona edició del FineArt Igualada, amb una selecció de treballs fotogràfics del seu alumnat del cicle formatiu de Gràfica Publicitària, treballs repartits en dues exposicions intitulades La mirada dels Clàssics i Del color al blanc i negre.

A la mateixa escola s’exposarà La mirada dels Clàssics , en el què pretén ser una forma d’apropar-se al llenguatge fotogràfic a partir del mestratge dels grans fotògrafs del segle XX. Amb les seves mateixes eines, càmeres analògiques i còpies de laboratori en blanc i negre, els alumnes han reinterpretat en aquesta mostra obres d’aquests grans autors alhora que han après com tractar la llum, l’enquadrament, l’exposició o la profunditat de camp.

Del color al blanc i negre, que es podrà veure a l’Espai Cíclope, juntament amb les fotografies presentades per alumnes d’altres escoles d’art i fotografia, pretén ser, sobretot, un repte creatiu. A partir del coneixement per part de l’alumne de les principals eines de la presa i la post producció fotogràfica digital, s’han utilitzat en una mateixa imatge intentant assolir el màxim nivell expressiu, ja sigui aprofitant tota la profunditat cromàtica del color o tota la força i la riquesa tonal de les fotografies en blanc i negre.

Deixa un comentari

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

Esteu comentant fent servir el compte WordPress.com. Log Out /  Canvia )

Facebook photo

Esteu comentant fent servir el compte Facebook. Log Out /  Canvia )

S'està connectant a %s